Girl you got my heartbeat runnin' away.

Aa ni.. vad skall man säga? Blogga är kul när man har sina tillfällen. Jag fattar inte egentligen en sak. Jag kommer bara blogga om liksom samma sak te.x skola typ varje dag. Och vem fan orka med det? Ingen. Men jag kommer göra det här kul. Men liksom Wilma som fick mig att blogga haha. Btw så var jag med skolan i slottskogen, och ja det var kul blev trött men det var helt okej. Jag tränat för ett prov imorgon som handlar om skelett osv. Ni kanske inte har sånna lektioner som oss men vi har vissa lektioner som heter Område, område är typ.. ehm ja ni.. hur skall jag förklara? typ massor av ämnen på en lektion? Haha, jag vet komplicerat! Men nu skall jag plugga lite mer sen dags för lite Jersey Shore och sen sova! Haha ses imorgon.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Go låt!

2011-06-27 @ 13:55:52
URL: http://lsphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0